Sunday, May 19, 2013

laundry time.

ok..nama pun laundry time so kite basuh baju la kan. hari nie a bit exhausted coz tolong pat basuh semua baju dia yang dah bertimbun. see...busy sangat kitaorang sampai tak sempat nak fikir basuh baju..hehehehe padahal malas kan???? ehhh serious bukan malas tapi busy...ok cerita pasal basuh baju nie kan..tdi pat ada cakap kat kita yang dia tak suka susahkan kawan dia. seriously saya TAK rasa menyusahkan pun dan in shaa Allah saya buat ikhlas...(dah ikhlas kenapa ckp????) hey...excuse me...ikhlas tue tak nampak okayyyyy so suka hati la. awak nilai keikhlasan awak dan saya nilai saya punya...kalau tak cukup ikhlas tambah usaha lagi ye untuk lebih ikhlas...=)
mcm nie la baju pat..banyak kan???(cth je)


okay, berbalik pada cerita saya tadi. macam nie, saya terdetik nak mencoret disebabkan oleh pat. dia tak faham atau apa saya tak tahu tapi for sure issue yang timbul adalah tak nak menyusahkan saya. i just wanna help you la beb! dan benda nie tak menyusahkan since i just need to send it downstairs for the laundry. all work done by machine. ok dah settle basuh dia senyap je...siap ckp thanks lgi. tak pe beb,kita tak kisah pun....masa sidai baju, pat cakap miss S pernah cakap dia tak tahu macam mana nak balas jaas kita. waaahhh jasa bagai. tolong laundry je pun. ok jasa tue depend ye, orang nak describe macam mana kalau kecik pun panggil jasa memang jenuh la ye...
sekarang nie kawan, dia tak kisah pun nak tolong kawan dia as long as dia mampu. mungkin ada la kawan yang amik kesempatan tapi bukan kita la....sorry i'm not that type. kalau saya mampu saya tolong kalau tak mintak maaf bebanyak ye tak dapat eden nak tolong aihh...seriously miss S, if you read this. i want u to know that i help you sincerely and i do that because you are not capable that time. i will help anyone who is my friends because friends is everything to me. saya tak berharap pun yang awak akan sentiasa bersama saya. kalau ada masa bersama la kalau tak de tak pe. i'm not the only friend that u have.
copy from somewhere..i love it.

No comments:

Post a Comment